onsdag 23 oktober 2013

Forma Books Blog Award 2013.

Nu är det dags för Forma Books Blog Award igen =). Rösta på och nominera era favoritbloggar 
Du kan denna gång nominera i tre olika kategorier - Årets bästa bokblogg, Årets nischade bokblogg samt Årets bokrecension.





Har sett att de flesta bloggar har lagt upp ett inlägg om det här, jag har dragit mig för det lite för att jag vet ju att det finns så många väldigt bra bloggar där ute. Så har väl inte trott att jag har någon chans direkt.

Men ja, ni får gärna nominera mig om ni gillar min blogg eller någon speciell recension som ni kanske gillat lite extra.

Det var allt, kram på er!

2 kommentarer:

  1. Jag tänkte precis som du. Men om inte annat så kanske man kan påminna någon om att det är dags för nominering. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns så många andra bloggar ju, men absolut dags att börja nominera.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...