måndag 21 oktober 2013

Glad!

Idag är en bra dag för idag har min jobbsituation äntligen löst sig. Vill inte gå in så mycket på det då jag är rädd för att jinxa det, men jag kan iallafall säga att jag är är väldigt lättad och glad.

Jag har inte gjort någon bokbeställning på skitlänge, har ju bara lånat på bibblan nu i en månad. Så för att fira att min situation nu är på väg att vända så tänkte jag faktiskt göra en liten bokbeställning ikväll. För det tycker jag att jag är värd efter allt elände.

Nu är frågan vilka böcker jag ska beställa. Ni får jättegärna lämna lite tips! Några har jag redan bestämt, men vore kul om ni ville lämna era rekommendationer.



Bild från We heart it


6 kommentarer:

  1. Vad kul att höra att det har löst sig! Ska bli spännande att se vilka böcker du kommer att köpa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tycker jag med. Osäker just nu.

      Radera
  2. Skönt att det har löst sig! :)

    SvaraRadera
  3. Kul att situationen verkar gå mot mycket ljusare tider. :)

    Om du inte har läst "Kretsen" av Maggie Stiefvater kan jag varmt rekommendera den (http://jenny.jennytranslation.com/2013/10/09/kretsen/). Likaså "Blodsmagi" av Tessa Gratton (http://jenny.jennytranslation.com/2013/10/20/boken-med-rod-sammetrygg/).

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...