tisdag 1 oktober 2013

Månadsrapport: September

Canon EOS 1100D

Läst i september 2013;
91. De levande döda, Farsot - Charlie Higson
90. Saker min son behöver veta om världen - Fredrik Backman
89. Hemlös - Gail Carriger 
88. Soulless, The Manga Vol 1 - Gail Carriger (seriealbum)
87. Page by Paige - Laura Lee Gulledge (seriealbum)
86. Vince & Joy - Lisa Jewell
85. Beautiful Darkness - Kami Garcia & Margaret Stohl
84. En man som heter Ove - Fredrik Backman

 
Totalt lästa böcker: 8
Antal böcker lästa på engelska: 3
Antal böcker lästa på svenska:
5

Bästa boken var: En man som heter Ove av Fredrik Backman. Bästa boken i år tror jag faktiskt. Så sjukt bra!! Läs!

Sämsta boken var:
Farsot av Charlie Higson. Kändes som en rip-off av Gone-serien av Michael Grant. Tråkigt.

Månadens överraskning: En man som heter Ove. Trodde aldrig att den skulle vara så bra. Hade inte så höga förväntningar på den heller egentligen, men blev verkligen helt blown away.

Månadens besvikelse: Vince & Joy. Blev väldigt besviken på slutet.

Böcker jag gav upp: Ingen.

Sammanfattning av månaden: Bättre än augusti, trots att det blev lika många  lästa böcker denna månaden. Skillnaden i september är ju att jag faktiskt har haft lust att läsa så det är kul.

Planerar att läsa i oktober: Jag ska försöka att läsa klart mina rec-ex plus kanske avsluta någon serie. Sedan blir det ett nytt tema så fort jag avslutat recensionsexemplars-temat. Vad nästa tema blir får ni se om ni håller ögonen öppna här på bloggen. _________________________________________________________________________________


Tv-serier jag sett i september 2013;





Samma som förra månaden. Inget nytt alltså. Skippar att visa vilka filmer jag har sett för det har knappt blivit några alls. Är det någon som har något bra tips på tv-serier får ni gärna kommentera!

4 kommentarer:

  1. Det hann ju bli ett gäng för dig under september. Saker min son behöver veta om världen är jag nyfiken på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var ok... men Ove är bättre.

      Radera
  2. Gillade också En man som heter Ove. :) Läste den i somras.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...