fredag 11 oktober 2013

Nellons bästa...

Såg att min bokvän Elina hade svarat på lite roliga frågor härom dagen så tänkte att jag ville göra det jag med.

Bästa tesorten:
Liptons Red Tea. Vägrar dricka något annat.
Bästa glassen: Daimglass
Bästa snacksen: Åh, popcorn. Jag är en riktig bio och popcorn-människa.
Bästa chokladen: Marabou mjölkchoklad. Jag gillar när det är simpelt, inte massa nötter och skit. Bara slät vanlig choklad är det bästa.
Bästa maten:  Min sambos fläskfile med kantarellsås och potatis.
Bästa doften: När Goliat är nyduschad och luktar coccosschampo. Awww. Han luktar så gott då. Älskar blandningen av hund och coccos.
Bästa årstiden: Sommar!
Bästa nya filmen: Argo. Shit vad bra den är! Trodde jag inte, men wow!
Bästa nya tv-serien: Suits! Se den om ni inte har gjort det. Så bra!
Bästa nya boken: En man som heter Ove. Nu är ju inte den jätteny, men jag måste säga den iallafall.
Bästa författaren: Meg Cabot! Kommer alltid att älska henne.
Bästa smaken: Choklad
Bästa plagget: Ett par sköna jeans.
Bästa längtan: Jag älskar fortfarande längtan efter julen. Jag känner mig alltid som 5 år igen strax före jul. Haha. Dock är det nog mer ledighet och tid med familj som jag längtar efter numera. När jag var liten var det ju klapparna.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du också besvarat dessa frågor! (: Goliat verkar ha ett himla godluktande schampo! :D Jag gillar att läsa allas svar på sådana här frågor/enkäter... (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de var kul att svara på. Goliats schampo luktar SÅ gott. Men jag älskar hundlukt också för att jag älskar hundar så mycket.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...