lördag 9 november 2013

2 x twitterrecensioner.

Två twitterrecensioner av två nyligen utlästa böcker.



The Walking Dead, vol 8. Stormen - Robert Kirkman
(Utläst 4 november  2013)
"Vol 8 i TWD. Älskar fortfarande denna serie, men här grät jag nästan i slutet. Varför måste det vara så överjävligt?"
Betyg:
5/5 tassar

Denna bok ingår även i mitt skräckläs-tema. Video kommer som vanligt efter att alla böcker i temat är utlästa.
Bad taste in boys - Carrie Harris
(Utläst 26 oktober 2013)
"Här hade jag ganska höga förväntningar. Trodde denna skulle vara superbra och rolig, men skrattade inte en enda gång. Men den var heller inte dålig, bara helt okej. Hade förväntat mig mer så blev lite besviken."
Betyg:
3/5 tassar

Denna bok ingår även i mitt skräckläs-tema. Video kommer som vanligt efter att alla böcker i temat är utlästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...