lördag 23 november 2013

3 x twitterrecensioner.

Förlåt för urusel uppdatering den senaste veckan. Men har jobbat och jobbat och jobbat. Har helt enkelt inte funnits någon tid eller ork att uppdatera bloggen. Jag hoppas att ni kan ha lite överséende med det. Här kommer iallafall tre twitterrecensioner på tre nyligen avslutade böcker.



The Last Echo - Kimberly Derting
(Utläst 14 november 2013)
"Oj, vad svårt jag hade att koncentrera mig då jag läste den här boken. Men jag gillar verkligen den här serien. Jag gillar mysterieböcker och jag gillar fortfarande Violet som karaktär, dock är jag lite trött på triangeldraman. Men ska bli spännande att läsa sista delen. För nästa bok är väl den sista?"
Betyg:
3/5 tassar

Denna bok ingår i temat: Skräckläs 2013. Temat avslutas med en temavideo i slutet av månaden precis som vanligt.



 Våga flyga - Lisa Jewell
(Utläst 7 november 2013)
"Ännu en härlig feel-good av Lisa Jewell. Mysig bok om ett hyreshus och alla dess hyresgäster. Rekommenderas till alla er som läst och gillat Lisa Jewells övriga böcker."
Betyg:
4/5 tassar






Ralphs party - Lisa Jewell
(Utläst 22 november 2013)
"Blev tyvärr lite besviken på den här boken. Trodde den skulle vara bättre. Helt okej dock, men tyckte inte att den kom upp till Jewells vanliga nivå. Den tappade nog lite på att jag läste den så nära inpå Våga flyga också. Kom på mig själv att blanda ihop handlingen ganska mycket."
Betyg:
3/5 tassar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...