onsdag 13 november 2013

Bokvän?

Nu kan jag efter lite fundering berätta att jag nu kan tänka mig att skaffa en ny bokvän. Har ju fina Elina som bokvän... men saknar lite att ha flera.

Dock så vill jag att den som är min bokvän ska tycka att det är lika kul som jag tycker. Så är du tveksam så kanske det inte är nåt för dig. Jag tycker själv att detta är en superkul idé och hoppas ju på att den som är min bokvän ska tycka detsamma. Jag älskar ju verkligen att få och skicka paket!

Kommentera här om du kan tänka dig att vara min bokvän. Vill dock att det ska vara någon som jag har haft lite kontakt med förut och att vi har samma boksmak.

Känner du dig pepp på idén? Isåfall, tveka inte att kommentera!

4 kommentarer:

  1. Hej, Nelly!

    Jag skulle vara intresserad av detta. Det låter jättekul och dessutom ger det mig en spark i baken till att komma igång med lite videoinlägg till bloggen (har aldrig gjort något tidigare).

    Jag bloggar på Jennys bokstavliga vardag (http://jenny.jennytranslation.com/).

    Mig når du antingen på facebook på (Jenny Eriksson (Bernhardsson)), twitter på @knasentjej (samma på instagram) eller e-post på jenny[at]jennytranslation.com.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jenny! Kul att du är intresserad. Jag är dock något osäker på om vi har samma boksmak...

      Radera
    2. Får kolla in din blogg. Vi kanske har samma smak. Får kolla.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...