fredag 15 november 2013

Bokvänspaket #3 från Elina.

Idag när jag kom hem från jobbet så hämtade jag ut mitt paket från min bokvän Elina! Skulle ha hämtat ut det tidigare men då jag varit sjuk så blev det inte av förrän idag. Har varit så nyfiken på det här paketet. Ville bara slita upp det när jag kom hem.


Brukar ju spela in en video då jag öppnar bokvänspaketen men p.g.a hosta och heshet så struntar jag i det denna gång. Orkade ju inte vänta längre med att öppna det nu.

Jag och Elina hade som vanligt skickat listor med vilka böcker vi ville ha. Denna gång körde vi på temat: Skräck/rysare och jag fick ledtråden: "En bok nummer två (där man får se upp med vad man tänker)." Först så visste jag inte alls vilken bok det kunde vara men efter att tittat igenom min lista så tyckte jag att boken The Evolution of Mara Dyer passade bra in på den beskrivningen.

Nu har jag öppnat paketet och gissa vilken bok det var!?





JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Jag gissade rätt, men det allra bästa var att det var den bok jag allra helst ville ha på min lista. Så blev helt tokigt glad, haha.

Nu hoppas jag att Elina blir lika glad för sitt paket!
Tack Elina för ett jättekul byte! Längtar redan tills nästa gång.

:)

Klicka här för att se vad Elina fick av mig.

2 kommentarer:

  1. Kul som sagt att du tyckte att det var rätt bok av böckerna i listan. (; Och tack för bokvänsförtroendet! (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Elina. Ser fram emot nästa gång!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...