söndag 10 november 2013

Lässtatus.

Canon EOS 1100D

Tänkte titta in för en liten uppdatering. Förlåt för att bloggen har blivit lite lidande den senaste veckan. Det beror främst på att jag nyss börjat ett nytt jobb som ni ju vet. Men också att jag nyss blivit totalt fast i tv-serien Pretty Little Liars. Följde ju den förut men lade sedan ner den då jag hade för många serier att följa ett tag. Men nu så har jag tagit upp den igen! Och jag är så glad för det!! Så nu har hela helgen i princip gått till PLL-maraton, lol. Ska bli kul att titta i fatt. Har saknat Mr. Fitz! Tror jag slutade titta någon gång i mitten av tredje säsongen... och har råkat spoila mig själv lite grann och kan ju inte säga att jag blev mindre sugen på att börja titta igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...