lördag 28 december 2013

Läs-a-lot Dag 4.

Jag vet, jag sa att jag skulle göra ett videoinlägg varje dag. Tyvärr så hände inte riktigt det idag. Har haft fullt upp hela dagen med att packa och sedan var vi bortbjudna på fika hos en granne så det har varit ganska mycket att göra hela dagen. Så ni får hålla till godo med ett kort, vanligt inlägg för Dag 4 i läs-a-lot:en. Jag hoppas att det är okej iallafall.

Det här är boken jag just nu håller på att läsa och jag har läst lite över halva. Jag började läsa på sidan 56 idag och har under dagen hittills läst ca 60 sidor. Jag kommer att uppdatera här under bilden med de korrekta siffrorna för dagen senare ikväll då jag har hunnit läsa lite mera, för jag lär läsa lite mer innan jag går och lägger mig ikväll.

Bild från mitt Instagram

Lästa sidor idag: 106
Lästa sidor totalt: 518

Hur har det gått för er idag?

6 kommentarer:

  1. Dagens läsning har flutit på bra. Resultatet ser du i dagen inlägg.

    SvaraRadera
  2. Jag har läst ut bok ett och snart bok två, men idag måste jag nog städa lite.
    Mia

    SvaraRadera
  3. Idag ska jag bli klar med bok 2 =) Visst slutar läsaloten på tisdag?
    Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den slutar på tisdagnatt. Alltså natten mellan den 31:a och 1:A. Så när det blir nytt år är Läs-a-lot:en slut!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...