måndag 30 december 2013

Läs-a-lot Dag 6.

Har packat hela dagen så har därför inte hunnit med att filma något videoinlägg idag. Tveksam om jag kommer att hinna imorgon heller då det börjar dra ihop sig för flytten nu, men vi får se. Högst troligt så blir nog nästa videoinlägg ifrån nya lägenheten när vi fått lite ordning där.
Men här kommer lite om dagens läsning:

Jag har idag fortsatt att läsa i The Death Cure of James Dashner och har i nuläget läst ca 100 sidor. Kommer som vanligt bli lite mer innan jag går och lägger mig. Inte lätt att hinna med att läsa nu när man har så mycket att packa, men är väldigt nöjd med att trots detta ha hunnit med att läsa så mycket idag. Jag passar på att läsa på morgonen. Älskar att ta sovmorgon och bara ligga och läsa och mysa i sängen. Sedan har jag fått ta pauser emellan allt kartongpackande också så även då har jag fått en hel del läst. Så ja, är riktigt nöjd. Jag uppdaterar här nere med slutsiffrorna för dagen som vanligt.


Bild från mitt Instagram.


Lästa sidor idag: 150
Totalt antal lästa sidor: 757

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...