tisdag 31 december 2013

Läs-a-lot Dag 7 + sammanfattning.

Hej, hallå allihopa!

Nu är den här. Sista dagen i Läs-a-lot:en. Jag hoppas att ni tycker att det har varit lika roligt som jag.

Bild från mitt Instagram.


Lästa sidor idag:142

Mina mål:
Läsa minst 200 sidor varje dag, vilket totalt blir: 1400 sid.
Avsluta en serie
Läsa ut tre st böcker

Hur gick det då?

Totalt läste jag: 899 sidor
Jag avslutade en serie (The Maze Runner)
Jag läste ut tre st böcker (Let it snow, North Pole Reform School och The Death Cure)

Jag klarade alltså 2 mål av 3 och det måste jag ju ändå säga är helt okej. Att jag inte hann läsa så mycket som jag hoppades kunna göra är ju verkligen inget konstigt då jag håller på att flytta så jag är helnöjd iallafall.

Stort tack till er som deltog, det här får vi göra om en annan gång :)

6 kommentarer:

  1. Det har varit jätteroligt med Läs-a-lot. Jag som var tveksam om jag skulle klara målen fixade faktiskt alla, vilket var storartat. Ser fram emot nya roliga events nu under 2014.

    SvaraRadera
  2. Hur bra jobbat som helst ju! Hoppas flytten går bra :)

    SvaraRadera
  3. Askul hoppas på fler såna här läsalot utmaningar under detta år 2014 =) Jag hann klar mina 3 böcker jag hade bestämt att jag skulle hinna med =) Känns helt ok! Tack för att jag fick vara med!
    God fortsättning
    Kram Cissi

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...