onsdag 4 december 2013

Läs-a-lot julen 2013



Hoppas att så många som möjligt vill vara med och delta.

Här är mina förslag på utmaningar/mål:

* Läsa x antal böcker
* Läsa en tegelsten (minst 500 sid)
* Läsa x antal sidor varje dag
* Avsluta en serie
* Läsa ett rec-ex

Välj 3 mål. Välj egna eller ta något av mina eller Bellas förslag. Själv har jag inte valt vilka jag ska ha ännu.

Vi kör igång 00.00 den 25 dec och avslutar midnatt den 1 jan.

HASHTAG: #läsalotjulen2013

Sprid gärna vidare och anmäl er här eller på Bellas blogg om ni vill vara med. Ju fler desto bättre!


31 kommentarer:

  1. Åh vad roligt. Har ju dock inte instagram eller twitter men hakar gärna på ändå :) Får dag uppdatera på bloggen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul om du vill vara med! Uppdatera på bloggen räcker alldeles utmärkt.

      Radera
  2. Åh, vad kul att ni drar igång det här! Var inte med i förra läs-a-loten, men tyckte att det verkade superkul, så jag är gärna med i den här :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du vill vara med.

      Radera
  3. Orkar jag efter min operation så hänger jag på och kommer då att uppdatera på bloggen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vore kul om du vill hänga på iaf!

      Radera
  4. Får se hur jag gör, kommer absolut att läsa en massa men tveksam till om jag vill stolpa upp det med en massa mål. Och vet inte om jag kommer ta mig tid att sitta med datorn - vi får se :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du gör precis som du vill men vore kul om du ville hänga på.

      Radera
  5. Jag är sugen! Menar ni 00:00 natten mellan 24:e och 25:e ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja... när man har öppnat julklapparna och allt det där.

      Radera
    2. Fint! Jag är med, uppdaterar på bloggen senare :)

      Radera
  6. Verkar jätte kul! Kan man köra med 4 mål? :)
    Jag kommer upp med ett inlägg nästa vecka om läs-a-lot.
    Jag är på i alla fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekul att du är med!
      Absolut kan du köra på 4 mål. Man kan även skippa mål om man tycker det är jobbigt. Man får göra som man vill.
      :)

      Radera
  7. Satt precis och tänkte att jag gärna ville hänga på här, men tycker att tre mål är lite väl mycket... för mig som läser långsamt skulle det nog räcka med ett eller två mål :)

    SvaraRadera
  8. Är gärna med.
    Mina mål för detta hittar ni här : http://bokgodis.blogspot.se/2013/12/las-lot-julen-2013.html

    SvaraRadera
  9. Åh va roligt, jag kommer absolut vara med! :D

    SvaraRadera
  10. Jag hakar på, så här i grevens tid :)

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Såg utmaningen idag men hakar gärna på om det inte är för sent.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart inte för sent. Lite i sista minuten... men du är jättevälkommen!

      Radera
    2. Tack Nelly, skriver om det senare på min blogg.

      Radera
  12. Hej! Hitade utmaningen idag och undrar om jag kan haka på så här i efterhand? Pretty please.. Har läst mycket under gårdagen och idag ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, lite sent är det allt men självklart är du välkommen att haka på iallafall! =)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...