lördag 21 december 2013

Läs-a-lot julen 2013: Mål och böcker

Halloj, inte långt kvar nu tills Läs-a-lot:en drar igång så därför tänkte jag ta tillfället i akt att posta en liten video där jag pratar om vilka böcker jag planerar att läsa samt vilka mål jag tänker ha.

Jag ber om ursäkt för den dåliga kvalitén i videon. Filmade med mobilen så är lite skakigt och dåligt ljus o.s.v. Men blev så då systemkameran inte riktigt har velat samarbeta med mig de senaste dagarna. Ska dock försöka att filma med den som vanligt under Läs-a-lot:en (tog med mig den ändå) Hatar när det blir dålig kvalité.




Glöm nu inte bort att anmäla er här. Kul att ha koll på ungefär hur många som deltar.

Hashtag: #läsalotjulen2013

2 kommentarer:

  1. Klart man ska vara med! Tänkte bestämma och slänga upp en inlägg strax :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...