söndag 1 december 2013

Månadsrapport: November

Canon EOS 1100D


Läst i november 2013;
104. Friends with boys - Faith Erin Hicks (seriealbum)
103. Ralphs party - Lisa Jewell
102. The last echo - Kimberly Derting
101. Våga flyga - Lisa Jewell
100. The Walking Dead, vol 8. Stormen - Robert Kirkman (seriealbum)
99. Min mormor hälsar och säger förlåt - Fredrik Backman


Totalt lästa böcker:
6
Antal böcker lästa på engelska: 2
Antal böcker lästa på svenska:
4

Bästa boken var: Min mormor hälsar och säger förlåt så klart, av min superhjälte Fredrik Backman.

Sämsta boken var:
Får nog bli Ralphs party av Lisa Jewell tyvärr. Hade förväntat mig så mycket mer, men den var bara okej.

Månadens överraskning: Friends with boys. Den var faktiskt riktigt bra så det var kul.

Månadens besvikelse: Ralphs party. Har kanske börjat tröttna lite på Lisa Jewell. Känns som alla böcker smälter ihop och är likadana. Suck.

Böcker jag gav upp: Ingen.

Sammanfattning av månaden: Har inte blivit så mycket läst den här månaden, vilket var väntat då jag började jobba. Har inte haft samma ork eller tid att läsa. Har varit alldeles för trött när jag kommit hem på eftermiddagen. Så har mest blivit slösurfande om kvällarna. Sedan har det varit väldigt mycket fix inför försäljning av lägenheten också. Så nej, orken har inte varit på topp.

Planerar att läsa i december: Kommer ha jul/vintertema här på bloggen. Älskade att ha det förra året så kör på det i år igen. Så mysigt!! Dock har det blivit något fel med min beställning från Amazon, så har inte fått mina böcker än. De ska skicka paketet igen så får se när det dyker upp. Därför kommer också mitt temainlägg bli ganska mycket försenat.

_________________________________________________________________________________



Filmer jag sett i november 2013;




Blev bara en film den här månaden.


Tv-serier jag har sett i november 2013; 


    

Blev helt fast i PLL den här månaden. Så har kört maraton och tittat ikapp alla säsonger som jag missat då jag lade ner det pga tidsbrist för ett halvår sedan.



     

2 kommentarer:

  1. Svar: vad kul! Om du fortfarande vill vara med i bokbytecirkeln, mejla mig din adress innan torsdag :) anna [at] skyitl . se :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att jag får stå över denna gång då jag har så mycket annat att fixa med just nu plus att jag ju redan har en bokvän.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...