lördag 7 december 2013

Min önskelista #2.

Är lat och kopierar beskrivningen till förra inlägget jag gjorde:

Skrev ju för ett tag sedan om att jag vill skriva om något nytt här på bloggen och bad er  komma med lite förslag. De förslag ni kom med var främst att ni ville se mig göra lite fler taggar, skriva om mina favoritförfattare, favoritböcker och sedan var det någon som tyckte att det kunde vara intressant om jag gjorde ett inlägg med kommande böcker som jag ser fram emot och DET tyckte jag var en jättebra idé. Men då jag inte orkar ha jättekoll på alla nya böcker som släpps så valde jag att göra en egen liten twist på idén och istället skriva lite korta kommentarer om vilka böcker jag för tillfället skulle klicka hem om jag skulle göra en bokbeställning.

Då detta går ut på att visa vilka böcker jag för tillfället önskar mig så har jag har valt att kalla denna inläggsserie kort och gott för "min önskelista". Passar ju bra nu inför jul också. Detta är de böcker jag skulle be tomten om just idag...






Perfect scoundrels av Ally Carter:
Har läst de två första delarna i denna serie och har verkligen gillat dem väldigt mycket, vill därför självklart läsa sista delen.

Nevermore av Kelly Creagh:
En bok jag varit intresserad av väldigt länge. Vet egentligen inte riktigt varför, men jag skulle väldigt gärna vilja äga den här. Har sett många ganska bra recensioner på den också.

Boundless av Cynthia Hand:
Den bok jag allra helst skulle vilja klicka hem just nu. Läste ju nyligen ut andra delen i den här serien och vill ha sista delen NU, helst igår.

Same difference av Derek Kirk Kim:
Har varit väldigt inne på seriealbum senaste tiden och har läst en del väldigt bra sådana är därför nyfiken även på detta eftersom jag tror att det kan vara min typ av grafisk novell.

Smoke av Ellen Hopkins:
Kommer ni ihåg när jag läste Burned av Ellen Hopkins för typ ett år sedan och hur jag fullkomligt älskade den? Nu har det kommit en uppföljare. Vill jag läsa den? Svaret är JA!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du läst någon av de här böckerna?
Och vilka böcker skulle just du vilja ha i julklapp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...