fredag 27 december 2013

Twitterrecension.

Blir bara en twitterrecension denna gång. Hade inga andra böcker som jag ville skriva korta recensioner på och orkade inte vänta på att det skulle komma någon då den här boken har legat jättelänge och väntat på att bli recenserad.


The thirteenth tale - Diane Setterfield
(Utläst 1 december 2013)
"En bok jag har svårt att bestämma mig för vad jag egentligen tyckte om. Började jättebra med mysiga miljöbeskrivningar o.s.v men sedan blev det segt. Den var mycket långsammare än vad jag trott och därför blev jag stressad och kunde inte uppskatta den så mycket som jag hade hoppats. Ska nog läsa om den vid ett senare tillfälle då jag är mindre stressad."
Betyg:
3/5 tassar

Denna bok ingår i temat: Skräckläs 2013. Temavideon för detta tema finns redan uppe på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...