söndag 5 januari 2014

Hallå från flyttkaoset.

Hej, hej. Tänkte bara kika in här och säga att jag lever. Vi har äntligen börjat komma i ordning lite här i nya lägenheten. Dock är det fortfarande väldigt mycket att göra, inte minst med den gamla lägenheten som ska flyttstädas o.s.v.

Vi har heller inget internet ännu i nya lägenheten så jag skriver detta inlägg med mobilen inkopplad.
Jag har gjort ett litet försök att komma igång med bloggandet igen med en recension på en superbra bok (kolla in den!) samt en påbörjad lista med mål för 2014. Resten av inläggen får komma lite varteftersom. Ni får ha lite tålamod med mig nu i så här i början av det nya året eftersom jag inte kommer komma tillbaka på riktigt förrän internet är inkopplat.

Jag lämnar er med en bild från mitt Instagram på hur lägenheten såg ut då vi kom hit för några dagar sedan. Och vet ni vad? Jag kommer att få ett eget litet bibliotek eftersom lägenheten har två stora förråd. Så det extra förrådet kommer jag att ha som ett minibibliotek då jag kommer att ställa in flerparten av mina bokhyllor där. (Yay!!) Är det någon som vill se en Bookshelf Tour efter att böckerna flyttat in så får ni gärna kommentera.

Bild från mitt Instagram.




12 kommentarer:

  1. Bookshelf tour hade varit roligt! :)

    SvaraRadera
  2. Alltid roligt med Bookshelf tour!

    SvaraRadera
  3. Håller med! Alltid kul med en Bookshelf Tour!

    SvaraRadera
  4. Lyxigt med för många förråd! ;)

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna se en bookshelf tour! :)

    SvaraRadera
  6. Ja! En bookshelf tour :) Och vad roligt att få ha ett eget förråd för sitt mini-bibliotek :)

    SvaraRadera
  7. Jaaaaaa JAG VILL HA EN BOOKSHELF TOUR!!! :D <3 ett mini-bibliotek låter ju helt fantastiskt, jag är så avis <3

    SvaraRadera
  8. Lägenheten ser jättefin ut! :) En bookshelf tour i ditt eget lilla bibliotek hade varit jättekul! :)

    SvaraRadera
  9. Det är klart att vi vill se en BookShelf tour! :D

    SvaraRadera
  10. Gud vad kul med ett eget minibibliotek! :D

    En Bookshelftour vore jättekul! :)

    SvaraRadera
  11. Eget bibliotek är min stora dröm! :D Jag vill såklart också se.

    SvaraRadera
  12. Klart man vill se en bookshelf tour :) Det tackar man aldrig nej till!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...