tisdag 7 januari 2014

Tahereh och Ransom!

Nu har vi äntligen fått internet i nya lägenheten. Tjohoo!!! Dock kommer det nog ändå att bli lite glest med inlägg den kommande veckan då vi fortfarande har mycket att göra i lägenheten (t.ex. skaffa en soffa och fortsätta packa upp alla kartonger) plus att jag nu även har börjat jobba igen efter ledigheten så ja, ni får ha lite tålamod helt enkelt.

Men nu till det viktigaste. Det nya året kunde inte ha börjat bättre. Tahereh Mafi och Ransom Riggs har startat en egen Youtube-kanal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag shippar dem så galet mycket. Bättre och coolare par finns inte. Har ju redan lite av en girl crush på Tahereh... och nej, Ransom är inte så pjåkig han heller. Åh, vill se om deras videor typ hundra gånger. Jag får inte nog.


10 kommentarer:

  1. Jag älskar dem!!!!! tack för tipset, jag ska prenumerera på en gång! :D <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det! Jag med... blev helt salig när jag hittade kanalen!! :)

      Radera
  2. Haha, vilken härlig video :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. bästa videon. Jag är helt kär!

      Radera
  3. Haha, kollade den första videon "keep it awkward". De verkar ju vara hur sköna som helst.

    /Mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Keep it awkward!! :)
      De är bäst.

      Radera
  4. Vilket härligt par dom är!!

    SvaraRadera
  5. Hahaha, det där var ju riktigt roligt! Tack för att du lade upp videon!
    De kommer jag att titta på fler gånger. :-D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...