måndag 20 januari 2014

Temainlägg: Kärlek

Nu har ni röstat fram temat för januari-februari som det ju blir eftersom att förra temat drog ut på tiden. Egentligen så var jag mer sugen på ett av de andra förslagen men nu var det kärlekstemat som vann. Och det var faktiskt det jag var näst mest sugen på så jag är nöjd ändå. Och det är ju faktiskt inte så långt kvar till Alla Hjärtans Dag. <3

Här är böckerna jag kommer att läsa.



Canon EOS 1100D


The Vincent Boys - Abbi Glines
Den här har stått oläst hur länge som helst i hyllan. Nu är det dags att ta tag i den.

The DUFF - Kody Keplinger
Samma anledning som den förra. Har också stått oläst HUR länge som helst.

Eleanor & Park - Rainbow Rowell
Den egentliga anledningen till att jag ville ha detta tema. Så pepp!!!

Sommarbruden - Marita Conlon-McKenna
Har älskat hennes tidigare böcker!!

Jane Eyre - Charlotte Bronte

Måste ju slänga in en klassiker också!

3 kommentarer:

  1. Mejla oss på info@berghsforlag.se om ni vill recensera Eleanor & Park - den har just kommit från tryck! Hej hej från Lena på Berghs

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...