söndag 19 januari 2014

Temainlägg. Omröstning!

Nu har jag äntligen tagit mig igenom de böcker jag skulle läsa till vinter/jultemat vilket betyder att det har blivit dags att rösta fram ett nytt tema. Ni kan också förvänta er en temavideo inom kort, där jag som vanligt sammanfattar de böcker jag har läst.

Jag kan också passa på att berätta att jag kommer att variera min temaläsning lite under 2014. Det kommer inte varje månad se ut som det gjort hittills här på bloggen utan ja... mer om det senare. Vi börjar istället året med ett gammalt hederligt tema.


Finns fyra olika alternativ och ni kan rösta på fler än ett alternativ. Här nedan skriver jag också upp exempel på böcker jag kommer att läsa inom varje kategori så att ni ser vad ni har att vänta er.



Vad ska nästa tema bli?
  
pollcode.com free polls

Avslutning på serier: T.ex Nemesis av Josephine Angelini, Allegiant av Veronica Roth m.fl.
Kärlek: Eleonor & Park av Rainbow Rowell m.fl.
Vuxen: Livet efter dig - Jojo Moyes, Överenskommelser av Simona Ahrnstedt m.fl
Vers: Smoke av Ellen Hopkins m.fl.


Rösta på! Omröstningen avslutas imorgon kväll den 20/1.
Omröstningen är avslutad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...