söndag 5 januari 2014

Utmaningar: 2014

Här är mina utmaningar för 2014. Jag kommer som vanligt att fylla på listan vartefter som det kommer fler utmaningar.

Pocketlovers tre på tre-utmaning.


2014 Reading Challenge

2014 Reading Challenge
Nelly has read 0 books toward her goal of 100 books.
hide

Läsa minst 100 böcker. Se min Reading Challenge på Goodreads. 000/100

Avsluta de serier jag har påbörjat:
Fifty shades-trilogin av E.L. James
Systrar i jeans av Ann Brashares
Unearthly-trilogin av Cynthia Hand
Starcrossed-trilogin av Josephine Angelini
Engelsfors-trilogin av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
Divergent-trilogin av Veronica Roth

Heist Society av Ally Carter
Liftarens guide till galaxen av Douglas Adams  

Shatter me av Tahereh Mafi
The Infernal Devices av Cassandra Clare
Percy Jackson av Rick Riordan 

The Mortal Instruments av Cassandra Clare
The Selection av Kiera Cass
Delirium av Lauren Oliver
If I stay av Gayle Forman

09/15

4 kommentarer:

  1. Hoppas 2013 blir ett fint läsår för dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Antar att du menar 2014 ;-) och jag önskar dig detsamma. :)

      Radera
    2. Årgh, ja - hjärnan totalvägrar tydligen slå om till 14!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...