onsdag 12 februari 2014

Bokrea!!

Hallå på er! Det är väl ingen som har missat att det har börjat dra ihop sig till bokrea nu i februari? Själv så älskar jag det här och har både tittat in på Adlibris och Bokus reor och tycker det känns som att utbudet är SÅ mycket bättre i år jämfört med förra året. Jag har redan lagt massor med böcker i varukorgen. Lär ju som det ser ut nu bli en ganska stor summa pengar som kommer att läggas på böcker den här månaden. 

Men det är ju aldrig fel? Eller hur.





Vilka butiker kommer ni att handla ifrån? Vilka böcker vill ni tipsa om? Vilka kommer ni själva att köpa?

Ha det så gott!

16 kommentarer:

  1. Kan inte du skriva om vilka böcker du planerar att köpa? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det ska jag väl kunna knåpa ihop så småningom.

      Radera
  2. Själv har jag förhandsbeställt fyra böcker från Bokus :) Men jag tyckte inte utbudet var så jättestort... Från bokhandeln i min stad har jag däremot bestämt att köpa åtminstone tio böcker (utifrån deras katalog)! Bokfest!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bokfest här med. Men jag hittade mycket hos både Adlibris och Bokus.

      Radera
  3. Åh, jag har haft så mycket i huvudet de senaste veckorna att jag helt lyckats förtränga att det snart är bokrea men nu ska jag genast kolla in utbudet! Tack för påminnelsen! :)

    SvaraRadera
  4. Ja en hel del har det blivit på min lista. Men vad ska man göra, det är billigt.
    Mia

    SvaraRadera
  5. Jag har spanat lite hos Adlibris och de två snackisarna, Egenmäktigt förfarande av Lena Andersson och Bea Uusmas Expeditionen, ligger väldigt nära att hamna i varukorgen. Kanske slinker David Levithans Jag, En också med. Jag tänkte försöka begränsa mig lite i år :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som bra böcker iallafall.

      Radera
  6. Det kommer att bli en del, garanterat. Mest från den lokala bokhandeln dock :)

    SvaraRadera
  7. Jag har kollat in en hel del böcker från Ica Maxis Bokmarknad, men jag ska försöka att hålla mig så gott det går och faktiskt ta mig till en affär istället för att handla online.

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Eftersom det är Alla hjärtans dag idag så tänkte jag sprida lite kärlek (det är ju så dumt egentligen att jag bara gör det på just den här dagen, jag tänker ju ofta på hur mycket jag gillar er, men jag tänkte att jag kanske äntligen skulle göra slag i saken)

    Jag tycker väldigt mycket om dina bokvideor (speciellt eftersom du gör videor så himla ofta!) och speciellt dina book hauls (jag menar, vem tycker inte om att se folk som får nya böcker?). Sedan tycker jag att din blogg är väldigt mysig över lag! :D

    Så tack för din blogg och jag hoppas att haft en toppendag! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad gullig du är. Tack!! Älskar dina videor också!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...