fredag 21 februari 2014

En liten twitterrecension!

Här kommer en liten Twitterrecension på en bok som jag länge velat läsa. Har dock inte jättemycket att säga så blir därför bara en twitterrecension.



Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
(Utläst 15 februari 2014)
 "En bok som jag länge har velat läsa men som jag länge skjutit upp av olika anledningar. Jag har hört mycket gott om den här och varit nyfiken på den. Dock måste jag säga att jag blev lite besviken. Tyckte att den var ganska långtråkig bitvis. Men jag tyckte mycket om slutet. Det var ganska gulligt faktiskt!"
Betyg: 3/5 tassar




2 kommentarer:

  1. Har lånat hem denna från dottern och har tänkt att läsa den ganska snart!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker den var ok, men blev lite besviken! Hoppas du gillar den mer än jag.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...