söndag 23 februari 2014

Lässtatus: Just nu!

Bild från mitt Instagram


Läser denna underbara bok just nu. Det går framåt i kärlekstemat. Det här är tredje boken som jag läser i detta tema och det har börjat underbart bra faktiskt. Blir nog en bok till sedan innan det är dags att avsluta temat. Oklart om jag hinner avsluta innan det blir ny månad, men det får vi se.

Har dåligt med inspiration just nu att blogga. Jag har blogglust men ingen inspiration. Ni får hemskt gärna tipsa om grejer ni skulle vilja se på bloggen.

4 kommentarer:

  1. Åh, jag tyckte Livet efter dig var fantastisk! Så bra! Kul med lite temaläsning :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är så himla bra. Har läst 3/4 ungefär.

      Radera
  2. Hej! Jag tänkte bara fråga om du kanske tänkt göra en ny bookshelf tour någon gång snart? Skulle vara hemskt kul med en sån :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hade jag tänkt göra nu i nya lägenheten. Men får se när jag har tid.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...