söndag 16 mars 2014

2 x twitterrecensioner

Två twitterrecensioner av två nyligen utlästa seriealbum. 


Lou: Busskyrkogården - Julien Neel
(Utläst 9 mars 2014)
"Volym 3 i serien om Lou. Tyckte inte att denna volym var riktigt lika bra som ettan och tvåan tyvärr. Störde mig en del på Paul också... vart kom han ifrån liksom? Fattade inte vad Lou såg i honom. Han verkade bara skum ju. Glädjedansen i bokhandeln var rätt kul dock."
Betyg:
4/5 tassar

Lou: Förälskelser - Julien Neel
(Utläst 15 mars 2014)

"Volym 4. Gillade denna något mer än trean, men tycker ändå att det inte är lika bra som ettan och tvåan. Kanske har något att göra med att Lou blivit äldre. Jag tyckte det var gulligare i volym 1 och 2 när hon var yngre. Här var det bara en massa tjat om killar... suck."
Betyg:
4/5 tassar





Vad tycker ni andra som läst Lou? Lite tråkigt nu att det bara finns två album till. De är så korta och tar slut alldeles för fort. 

10 kommentarer:

  1. Dom ser så söta ut!!

    SvaraRadera
  2. Läste ut sexan häromdagen, fattade ingenting... De första böckerna var bäst. :S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fattade du ingenting? Oj,det låter inte lovande... jag har femman här hemma också ju.

      Radera
    2. Oroa dig inte, femman var okej :)

      Radera
    3. Ska läsa den snart!

      Radera
  3. På tal om ingenting: är du busy i april? Jag hade tänkt köra VEDA i år (Vlog Every Day in April), men känner att det kanske blir lite mycket med en video varje dag. Tänkte höra om du ville haka på, isf skulle vi ju kunna ta varannan dag vilket inte låter lika skrämmande. (Tänker mig max 4 minuter långa bokiga videor.) Ta dig en funderare och ha en finfin dag, Nelly! :)

    SvaraRadera
  4. Det låter askul Elen! Det kan jag nog tänka mig... har lite svårt eftersom jag jobbar mycket men låter väldigt skoj och jag gillar att spela in videor så...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tänkte därför att det kunde bli mycket med varje dag för dig med. Varannan dag är ju bara 3 eller 4 videor i veckan, det kan man ju förbereda när man har tid, om det skulle knipa. Kräver planering bara. Sätter mig och knåpar ihop mina tankar i ett mejl till dig senare idag :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...