söndag 2 mars 2014

3 x twitterrecensioner.

Fyndade dessa tre seriealbum på bokrean i år. Gick snabbt att läsa ut och det var någon som ville se recensioner så jag kör på med att recensera direkt. Dock har jag inte jättemycket att säga om något av de här så jag kör lite korta twitterrecensioner på dessa album om en gammal tant och en liten tjej. 



Mamette: Änglar och duvor - Nob
(Utläst 25 februari 2014)
"Var lite tveksam om jag skulle gilla det här albumet, men åååh vad jag gillade det. Mamette är så himla gullig. Det enda dåliga var att det tog slut för fort. Nu längtar jag tills nästa del släpps på svenska."
Betyg:
5/5 tassar





Lou: Dagboksdrömmar - Julien Neel
(Utläst 27 februari 2014)

"Trodde nog att jag skulle gilla det här albumet. Det såg gulligt ut, men måste säga att jag tyckte bättre om det än vad jag trodde. Gillade humorn och Lous mamma är ju bara för skön."
Betyg:
5/5 tassar





Lou: Sommarblues - Julien Neel
(Utläst 1 mars 2014)

"Lika bra som det första albumet tycker jag. Dock blev jag lite förvirrad i slutet, gillar hon inte Tristan längre? Har redan beställt hem fortsättningen så ska bli kul att se vad som händer."
Betyg:
5/5 tassar






4 kommentarer:

  1. Vilka söta seriealbum!!

    SvaraRadera
  2. Tre gobitar det här :) Särskilt Mamette, önskar att Wibom Books får tummen ur snart och översätter resten!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...