lördag 1 mars 2014

Introduktion: Back to the golden days

Då har det blivit dags för en ny kul, liten variant på temaläsningen. Jag har valt att kalla den nya varianten för Back to the golden days. Glömde att berätta varför i videon. Men temaläsningen har fått sitt namn för att det var på detta sätt jag brukade läsa när jag var yngre, där av namnet; Back to the golden days. (Jag kommer alltså från och med nu varva den vanliga temaläsningen med att ha detta slags tema några gånger under året som variation.)




Jag hoppas att ni som läst denna serie kan ge mig lite saker att tänka på när jag läser eller diskussionsfrågor som jag kan använda mig av när jag ska knyta ihop säcken i slutet av mars/början av april.

Och tack till alla er som röstade fram vilken serie jag skulle plöja. Det här ska bli jättekul!

8 kommentarer:

  1. Åhå! :D Den serien är ju så jäkla omtyckt! Jag har försökt få mig själv att läsa den men velat kring vilken utgåva jag vill ha. De kom ju med nya omslag på engelska nu i veckan så kanske jag slår till om de dyker upp i någon trevlig box framöver. Jag hoppas serien passar dig nu och önskar dig mycket nöje i mars! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppas verkligen att jag gillar den... annars blir det ju jobbigt.

      Radera
  2. Trevligt att ägna sig bara åt en serie. Det blir annars väldigt mycket hoppande mellan olika serier. Den serien skulle jag också vilja läsa framöver. Den verkar mysig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kan tänka mig att jag kan gilla den.

      Radera
  3. Som jag sagt förut: jag tycker det låter dunderbra! (: Videon hackade lite när jag såg den, men jag såg i princip allt! (; (:

    SvaraRadera
  4. Tror jag måste läsa om precy jackson! Så himla bra serie, det är verkligen en sån serie som man vill äga (vilket inte jag gör). Hoppas du gillar den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas att jag kommer att gilla den!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...