lördag 1 mars 2014

Månadsrapport: Februari

Canon EOS 1100D


Läst i februari 2014;   
016. Lou: Dagboksdagar - Julien Neel (seriealbum)
015. Mamette: Änglar och duvor - Nob (seriealbum)
014. Livet efter dig - Jojo Moyes
013. Eleanor & Park - Rainbow Rowell
012. Expeditionen - Min kärlekshistoria - Bea Uusma
011. Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann - Jonas Jonasson (e-bok)

010. Sommarbruden - Marita Conlon-McKenna
009. Nyckeln - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren


(Hundraåringen läste jag som e-bok så den är inte med på bilden.)



Totalt lästa böcker: 8
Antal böcker lästa på engelska: 1
Antal böcker lästa på svenska: 7

Bästa boken var: Blir svårt den här månaden. Så många bra böcker. Men tror att det är Livet efter dig som tar hem förstaplatsen, knappt för Eleanor & Park och Expeditionen - Min kärlekshistoria.

Sämsta boken var: Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Inte jättedålig, men blev lite besviken.

Månadens överraskning: Expeditionen - Min kärlekshistoria. Så satans bra!

Månadens besvikelse:  Hundraåringen. Hade förväntat mig så mycket mer...

Böcker jag gav upp: Ingen.

Sammanfattning av månaden: En riktigt bra läsmånad. Har läst så många grymma böcker att jag nog bara kan bli besviken under nästa månad. Dock ser jag nu att jag endast har läst en enda bok på engelska. Hoppsan. 

Planerar att läsa i mars: I mars blir det Back to the golden days-läsning. Vilken serie jag kommer att försöka plöja får ni se...
_________________________________________________________________________________

Har inte blivit några tv-serier eller filmer denna månaden heller. Endast något enstaka avsnitt av True Detective har det blivit.

2 kommentarer:

  1. Du ser ut att ha haft en bra läsmånad. Hundraåringen ligger i högen med böcker som skall läsas antingen denna eller nästa månad. Skall bli spännande.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...