söndag 30 mars 2014

Månadsrapport: Mars

Kommer inte att hinna läsa ut några fler böcker den här månaden så lägger upp min månadsrapport redan nu.


Canon EOS 1100D




Läst i mars 2014;   
028. Undret - R.J Palacio
027. Percy Jackson: Titanens förbannelse - Rick Riordan
026. Lou: Laser Ninja - Julien Neel (seriealbum)
025. Innan jag somnar - SJ Watson
024. Lou: Förälskelser - Julien Neel (seriealbum)
023. Percy Jackson: Mosterhavet - Rick Riordan
022. Percy Jackson: Född till hjälte - Rick Riordan

021. Lou: Busskyrkogården - Julien Neel (seriealbum)
020. Karriär och köksbesvär - Sophie Kinsella
019. Mitt positiva liv - Andreas Lundstedt och Cecilia Blankens

018. Lou: Sommarblues - Julien Neel (seriealbum)
017. I heart you, you haunt me - Lisa Schroeder




Totalt lästa böcker: 12
Antal böcker lästa på engelska: 1
Antal böcker lästa på svenska: 11

Bästa boken var: Utan tvekan Undret av R.J Palacio. Så otroligt fin!

Sämsta boken var:  I heart you, you haunt me var lite av en besvikelse, tyvärr.

Månadens överraskning: Undret! Trodde inte att jag skulle gilla den så här mycket.

Månadens besvikelse:  Percy Jackson-serien. Jag trodde att jag skulle fastna för den mer. Har den på paus nu i väntan på att jag ska bli sugen på den världen.

Böcker jag gav upp: Ingen.

Sammanfattning av månaden: En riktigt bra månad då jag hann läsa mycket, dock var det lite mellanmjölk på många böcker. Hittade ganska få superfavoriter. Hade hoppats på att hitta fler när jag hann läsa så mycket. Var egentligen bara Undret och Innan jag somnar som jag tyckte var så där jättebra!

Planerar att läsa i april:  I april återgår jag till vanlig temaläsning igen. Vad det blir för tema kommer ni att få veta inom kort!
_________________________________________________________________________________

Har blivit en hel del filmer under mars också, vilket jag tycker har varit kul.




Har ni läst någon extra bra bok i mars? Eller sett någon riktigt bra film?

6 kommentarer:

  1. Åh, Frozen!! Min nya favoritfilm, sååååå bra!! *fangirlar och sjunger Let it go*

    SvaraRadera
  2. Blev ju en rejäl hög. Blev påmind om att jag nog får ta tag i att läsa karriär och köksbesvär snart. Den har stått ett tag i bokhyllan nu!

    SvaraRadera
  3. Alltså undret är ju så sjukt bra!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...