söndag 23 mars 2014

Tävling!

Var ju hur länge som helst sedan jag hade en tävling här på bloggen! Jag hade tänkt att ha en tävling då jag nådde 100 följare på Bloglovin, men sedan har det helt enkelt inte funnits någon tid. Men nu tänkte jag att det kunde vara dags! Tack till alla er som läser min blogg och som följer mig på Bloglovin! <3

Tyvärr har jag inte tid att anordna någon tävling med massa kluriga frågor så får bli en vanlig utlottning istället!

Priset kommer bli att jag plockar ihop ett litet hemligt bokpaket till vinnaren och då kommer man att vinna böcker från min bokbyteshög. Bokbyteshögen uppdateras ständigt så det är svårt att säga nu vilka böcker som ligger i potten för det tillkommer nya nästan varje vecka så ja, man kommer att vinna ett hemligt bokpaket helt enkelt!

För att vara med och tävla behöver du:


1. Ha en adress i Sverige dit jag kan skicka vinsten.

2. Kommentera detta inlägg med mailadress där jag kan nå dig om du vinner.

3. För extralott! Gilla bloggens sida på Facebook. (Om du gillar på facebook, tala om med  vilket namn du gillar.)

4. För ännu en extralott! Tipsa mig om en bra bokserie som jag skulle kunna läsa under en kommande Back to the golden days-temamånad.

(Som mest kan du alltså komma upp i tre lotter!)

5. Sprid gärna tävlingen vidare på din blogg, Facebook, Twitter eller Instagram! (Detta ger dock inga extralotter men kan ju vara kul iallafall!)



Tävlingen avslutas natten till den 1 april kl. 00.00!
Så se till att vara med och tävla innan dess. Alla kommentarer som kommer in efter detta datum godkänns ej. 


Tävlingen är avslutad och vinnaren kommer att kontaktas under dagen.

30 kommentarer:

  1. Jag vill vara med och tävla. Gillar redan på facebook under namnet Madeleine Knutsson och en bokserie jag skulle rekommendera är Chaos walking av Patrik Ness.

    Min email ifall jag skulle vinna är madeleine.knutsson@gmail.com

    Grattis också till 100 följare på bloglovin! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med och tävla! Jag gillar din sida på facebook och heter Desirée Strömberg. För att komma tillbaka till The golden days på riktigt tycker jag att man ska läsa tvillingarna på Sweet Valley High, antingen serien när de är i London eller den de är på college =)

    desiree.stromberg@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Självklart vill jag vara med och tävla och jag gillar din sida på facebook som Mari Gadell. En serie som jag vill rekommendera är den om Fredrika Bergman & Alex Recht av Kristina Ohlsson, även hennes nya serie för barn, som heter Glasbarnen.

    /Mari Gadell
    m_gadell@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Grattis! :) Jag är absolut med!
    Gillar på facebook - Elina Backeby
    Till ditt tema tipsar jag om Molly Moon-serien av Georgia Byng!

    e.backeby@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Vad trevligt! (: Jag är gärna med jag också, kära bokvän!

    Till "Back to the golden days" kanske det skulle passa med lite mysrysligt i form av "Skräckens sigill"?! (; Denna serie läste jag och syrran högt för varann när vi var yngre som sova-över-i-varandras-rum-bok! (: Författare är Sharon Siamon.

    Jag gillar dig på facebook antingen som Ielinashylla eller Elina Purmonen (eller kanske till och med bådadera). (; Du vet ju för övrigt vart min brevlåda bor och har ju kontakt med mig på f.b.

    SvaraRadera
    Svar
    1. (mail: ielinashylla@gmail.com)

      Radera
  6. Grattis! Jag är med!
    Min mail: BokrecensionerNu@gmail.com
    Jag är inte direkt insatt i ditt tema, men The Lord of the Rings är en kanonserie. Annars så kan jag rekommendera Maj Bylocks Häxserie :)
    Gillar redan på facebook som BokrecensionerNu.

    SvaraRadera
  7. Grattis till så många följare! Det förtjänar du verkligen!
    Jag vill givetvis vara med i tävlingen.
    boktycke@gmail.com
    Har gillat på facebook med mitt personliga konto. Anna C
    Rekommenderar att du läser John Cleaver-serien då det är en av mina favoritserier :)

    SvaraRadera
  8. Emelie Nordin23 mars 2014 16:23

    Självklart vill jag vara med och tävla :D
    Du kan nå mig på emelie.n@hotmail.com.
    Jag har gillat på facebook som Emelie Nordin.
    Serier jag tycker att du borde kolla upp är Sagan om Isfolket, Häxmästaren och Legenden om ljusets rike :)

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med! Min senaste serie-förälskelse är His Fair Assassin, som du ju nämnde häromsistens. Tycker definitivt att du ska ge den en chans, även att jag än så länge bara läst första boken :] och för att inte råka bli diskad får du min mejladress igen ;) lellepotatisen [alfakrull] hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag vill vara med! Mitt boktips är Anne på Grönkulla-serien av LM Montgomery. Jag gillar på Facebook som Malin Karlsson.
    /boksmurfen1@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är jätte gärna med! :D Och grattis till följarna! :D
    Jag gillar på facebook som Rebecka Eriksson och jag rekommenderar Nicholas Sparks böckerna. Även om det inte är en serie men att grotta ner sig i Sparks värld med olika fantastiska karaktärer och livshistorier så blir det ju nästan som en serie, man följer bara olika personer i varje bok. :)
    Min mail är: becka__1996@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Klart att man vill vara med!! :D Älskar tävlingar!
    min email: elinasbokliv@gmail.com. och jag har även gillar på fb, Elina Comstedt. :) Jag tipsar nog om Liftarens guide till galaxen, om du inte läst den redan! :)

    SvaraRadera
  13. Vilken skojsig tävling! Spännande med hemligt bokpaket. Jag gillar på Facebook med namnet Therése Björkman.
    En passande serie att läsa på temat tycker jag är Lilla huset på prärien!
    Min mail: therese.bjorkman@live.se

    SvaraRadera
  14. Hemligt bokpaket kan en såklart inte motstå :)
    Jag (Emma Johnsson) gillar på Facebook och nås på emmakjohnsson@gmail.com
    En serie jag fastnade totalt i när jag var tonåring, Sagan om Isfolket. Så den tipsar jag om, trots att jag ser att den redan finns bland kommentarerna. Minns att jag gav upp efter trettio böcker eller så :)

    SvaraRadera
  15. Åh stort grattis! Jag gillar på fb och heter Cecilia Isaksson :) En serie som kanske hade passat är trilogin "His Dark Materials" av Philip Pullman.
    Min mail: ciliaskultur@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Grattis! :) Jag är gärna med och tävlar, svårt att motstå ett hemligt bokpaket! :) Har gillat bloggen på facebook med namnet Victoria Högman.
    Min mailadress är vargnattsbokhylla@hotmail.se

    Och en serie jag tycker kan passa är böckerna om Narnia, jag vet inte om du redan har läst dem eller inte, men det är mitt tips! :)

    SvaraRadera
  17. Jag kan tyvärr inte vara med och tävla men skulle ändå vilja tipsa om en otroligt mysig serie som är skriven av John Stephens. Första boken heter Smaragdernas bok och andra Rubinernas bok.

    SvaraRadera
  18. Hej där, kul med en tävlig med hemligt pris, blir liksom mer spännande då :)
    Jag har gillat din FB sida med Lisa Olsson och min mail är lisa.olsson2@hotmail.com

    En serie som jag skulle vilja tippsa om till din " back to the golden days" är Vampire academy, jag ska själv göra något liknande där jag läser om hela serien i sträck i april :)
    Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  19. Grattis! jag är gärna med :)
    Min mailadress är bokfrossa@yahoo.com och jag har gillat din fb-sida i namnet Gisela Jonsson.

    SvaraRadera
  20. Som den bokslukare jag är vill jag självklart vara med och tävla! :)
    En bokserie jag gillar och verkligen kan rekommendera är Partholon av PC Cast.
    Min mail: elin.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med! :)

    En bokserie du borde läsa är the Maze Runner av James Dashner. Eller, om du redan läst den, Lejonpojken-trilogin av Zizou Corder.

    rymdpotatis@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag vill jätte gärna vara med, kan tipsa om en serie jag är jätte sugen på att läsa och det är Maze runner annars Janet Evanovich bokserie om Stephenie Plum.
    Min mail är plexiglasbubbla@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag vill vara med! :D Jag gillar din fb-sida med mitt namn: Stefanie Fröier Uhlin.
    En serie jag kan tipsa om är Kate Canns böcker om Colette! (Dyk i, Djupt vatten och Över ytan). Läste när de först kom ut i Sverige och älskade dem! :D

    Min mail: stefanie.uhlin@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Anne på Grönkulla vill jag tipsa om. En serie på ungefär nio böcker. I första boken är Anne 11 år och i sista har hon vuxna barn, så man får följa henne länge, vilket är himla kul.

    SvaraRadera
  25. Min mail är craxyknas@live.se. Jag gillar din FB-sida under namnet Sofie Brånedal. Tips på serie är en serie jag vet att du har kikat på, för att den finns med i din blogg-header, men som jag inte har sett någon recension på men som jag är väldigt nyfiken på att få av dig. Ska själv läsa serien i sommar :) "The Land of Stories" av Chris Colfer!

    SvaraRadera
  26. Jag vill gärna var med!
    Vet inga bra serier som följer temat, men serier som jag skulle rekommendera är "Throne of glass" av Sarah J Maas och "The darkest minds" av Alexandra Bracken!
    Min mail; rebecka.jakobsson.elev@brunnsskola.se
    Gillar på FB; Rebecka Jakobsson

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med och har gillat sidan som Lotten Glans.
    En riktigt "gammal" serie som jag gillade mycket när jag läste den var Mina drömmars stad av Per Anders Fogelström. Men det var länge sen :-)
    Min mejladress är lottensbokblogg at gmail.com

    SvaraRadera
  28. Självklart vill man ju vara med! Du borde läsa en serie av Tamora Pierce - starka brudar som slåss! Du borde börja med "The song of the lioness" serien så du kommer in i världen ordentligt.
    mail beataholmring AT gmail.com

    SvaraRadera
  29. Åh klart man vill vara med! Om jag ska tipsa om en bokserie skulle jag nog säga giftet av Maria V. Snyder är inte helt säker på om du börjat på serien men jag gillar den! Min mail är bokparadiset[at]hotmail.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...