torsdag 20 mars 2014

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!



Vad tycker ni?

16 kommentarer:

  1. Jag måste läsa boken!!! (Och efter det se filmen) :)

    SvaraRadera
  2. Kommer inte att hinna läsa boken innan filmen kommer. Har alldeles för många olästa. Men jag ser säkert filmen ändå!! Får väl läsa boken efteråt.

    SvaraRadera
  3. JAG AVLIDER AV LÄNGTAN!!!!! <3<3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awwwww <3<3 Det ser såååååå bra ut!!

      Radera
  4. Jag vill läsa boken NU!!!

    SvaraRadera
  5. Oj, det var många kända ansikten på en gång! Dock inte läst boken så vet inte vad jag tycker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Funderar på att försöka snylta recex från semic, aldrig frågat dem vet inte om de är för eller emot potatbokläsning ~~

      Radera
    2. Jag har fått rec-ex från Semic, de var schyssta!
      ALLA är väl FÖR potatbokläsning!

      Radera
  6. Har inte riktigt fattat grejen med den här serien. FÖRRÄN NU!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nice! Trailern är så bra!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...