fredag 11 april 2014

Friday Reads #2.

Hallå på er! Idag tänkte jag gästvlogga lite hos Elen, min kära vän på Bokpotaten. Det är alltså dags för ytterligare ett vloginlägg till VEDA (Vlog every day in April). Idag handlar det om Friday Reads. Titta på videon för att se vad jag läser under helgen.



 


Elens video. Tyvärr hade hon lite oflyt med sin video som skulle handla om fredagsläsningen också. Synd, men bättre lycka nästa gång. Vi hoppas på att hon visar oss vad hon läser en annan dag istället ;-) Idag får vi istället en ny liten Book Haul och det är ju inte fel det heller. 

4 kommentarer:

  1. Så glad att du gillar mina båda älsklingar! :D Underbara är de, jag får nog tröstläsa dem lite innan jag somnar ikväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww, inte vara ledsen! Ja, jag älskar de båda två! :)

      Radera
  2. Det är så kul att kika på era videos!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...