onsdag 23 april 2014

I love spring book tag.

En tagg jag hittade på Youtube.
Länk till originalvideon: https://www.youtube.com/watch?v=Shp2M0frZGc






Frågorna (som jag översätter själv i videon):
1) How is Spring where you live?
2) Most anticipated book release this Spring?
3) Show us a book cover that makes you think of Spring.
4) Where are you going to read this Spring?
5) Find a cover with the sun on it!
6) What are your favorite Spring reads?
7) Find a book with many different colors on it.
8) Whom do you tag?

8 kommentarer:

  1. Åh så roligt! Har en hel del tags på gång så denna lär dyka upp snart den också då ^^

    SvaraRadera
  2. Yaaay!! <3 jag satt ju nyss och försökte komma på lite fler inlägg att fixa till bloggen, så det här blir perfekt! ^^ ska göra tagen imorgon tror jag <3

    SvaraRadera
  3. Du är så go som inte ger upp om mig trots att jag inte fått tummen ur på dina taggar på alldeles för länge. Hade ju tänkt göra en massa i april men mitt vedande dog visst lite där halvvägs. Fast inget hindrar väl egentligen maj från att bli en taggig månad? :D Tack, Nelly!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...