lördag 19 april 2014

Läs-a-lot påsken 2014. Dag 6.

Bild från mitt Instagram.


Antal lästa sidor dag 6:
Idag blev det för en gång skull ganska mycket läst då vi hade en ganska lång bilresa framför oss, så jag passade på att läsa en hel del. Jag läste ut min andra bok under Läs-a-loten vilket ju betyder att jag klarat mitt mål! Hurra! Fick dock fuska lite eftersom jag insåg att jag aldrig skulle hinna avsluta The Farm då den går lite segare att läsa. Så valde därför att kasta in Det handlar om dig då den är lite mera lättläst för att klara målet. Så idag har det blivit totalt 262 sidor vilket jag är sjukt nöjd med.

Är över lag inte så nöjd med den här Läs-a-loten då jag jag tycker att jag har läst mycket mindre än vad jag brukar göra under de här dagarna, men var ju ändå förberedd på det då jag ju jobbade de tre första dagarna och knappt hann läsa något alls då. Så tycker ändå att jag inte behöver vara alltför missnöjd.

Totalt antal lästa sidor under Läs-a-loten blev: 679

Antal utlästa böcker: 2

6 kommentarer:

  1. Även jag hade velat läsa mer än vad jag gjorde, men då fick jag å andra sidan ha mina stora barnbarn här nästan två dagar vilket är otroligt mysigt!! Så med tanke på det så är mitt resultat ändå godkänt!

    SvaraRadera
  2. Starkt jobbat! Jag läste inte alls så mycket, men det är spännande att få se vad alla andra hunnit med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är alltid kul att se vad alla läser för nåt! :)

      Radera
  3. 679 lästa sidor ska du absolut inte vara missnöjd med, det beror ju helt och hållet på hur mycket annat man har att göra på dagarna. Själv insåg jag att det var ingen idé för mig att vara med i Läs-a-loten då jag aldrig tycker att jag hinner läsa längre:(
    Men en fråga har jag till dig: hur klarar du av att läsa under en bilresa? Eller du lyssnar på böcker i bilen? Jag klarar knappt att läsa i en kartbok medan bilen rullar, än mindre läsa bok. Så om du klarar av det är jag faktiskt lite avundsjuk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har aldrig varit åksjuk peppar peppar, så det är under bilresor, tunnelbaneresor som jag får mest läst.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...