torsdag 17 april 2014

Läs-a-lot påsken 2014. Dag 3+4.

Bara en kort uppdatering om hur det går i Läs-a-loten.





Antal lästa sidor dag 4: Kämpar fortfarande med Kampen om labyrinten. Det går så dåligt just nu. Är just nu på sid. 336. 


Uppdatering:

Jag läste ut boken till slut och jag fick mersmak, tjohoo! Jag läste alltså ut Kampen om labyrinten äntligen och påbörjade också the Farm av Emily McKay.
Jag började läsa på sid 304 i Kampen om labyrinten och läste totalt under dag 4 113 sidor. Är supernöjd! :-) Bästa dagen hittills.

Totalt antal lästa sidor i Läs-a-loten: 337

2 kommentarer:

  1. Bättre lite än inget brukar man ju säga. Du hinner säkert lite till innan veckan är slut. Själv har jag också lagt ut en liten uppdatering hur läsandet ligger till just nu.

    Ha en fin påskhelg. Kramiz!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...