onsdag 30 april 2014

Månadsrapport: april

Canon EOS 1100D
                                                                       


Läst i april 2014;   
036. Percy Jackson: Striden om olympen - Rick Riordan

(The Farm - Emily McKay) Gav upp
035. Det handlar om dig - Sandra Beijer
034. Percy Jackson: Kampen om labyrinten - Rick Riordan
033. Saga volume 1 - Brian K. Vaughan & Fiona Staples (seriealbum)
032. Nordiska väsen - Johan Egerkrans
031. Night World: Att lura döden - L.J Smith
030. De odödligas regler - Julie Kagawa
029. The one and only Ivan - Katherine Applegate


Totalt lästa böcker: 8
Antal böcker lästa på engelska: 2
Antal böcker lästa på svenska: 6

Bästa boken var: Nordiska väsen! Så fin!

Sämsta boken var:  The Farm av Emily McKay. Gav upp den. Tror inte att den var dålig egentligen, men jag fastnade bara inte.

Månadens överraskning:  Det handlar om dig av Sandra Beijer. Gillade den mycket mer än vad jag trodde!

Månadens besvikelse: Får svara the Farm här med. Tråkigt att jag inte fastnade för den mer. Var så pepp på den när jag köpte den.

Böcker jag gav upp: The Farm av Emily McKay.

Sammanfattning av månaden: Månaden började bra, men slutade ganska trögt. Tappade flytet och lusten att läsa mot slutet av månaden. Har hamnat i en rejäl lässvacka nu. 

Planerar att läsa i maj: Vampyrtemat har gått segt och därför har jag nu beslutat att införa två nya sorters temaläsning istället eftersom jag tröttnat lite på vanlig temaläsning. Vi får se vilket tema ni röstar fram. Det ska bli spännande att se. I övrigt kommer jag att läsa lite vad jag känner för.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har inte blivit några serier eller filmer den här månaden. :-(

2 kommentarer:

  1. Du har ju läst ganska många böcker denna månaden. De odödligas regler är jag jättesugen på att läsa!!

    SvaraRadera
  2. Den var riktigt bra! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...