lördag 26 april 2014

Uppdatering: Framtida temaläsning här på bloggen

Okej, ni minns säkert det här inlägget där jag pratade lite om hur förvirrad jag känner mig just nu över min temaläsning här på bloggen.

Helt ärligt så har jag tröttnat lite på konceptet med vanlig temaläsning. Jag känner också tyvärr att min Back to the golden days-läsning inte heller har fått så mycket intresse från er läsare. (Vilket jag tror är mycket p.g.a. många nog inte fattat vad det egentligen innebär.) Så därför känns inget av detta längre speciellt lockande att fortsätta med. Men... jag kommer istället att alternera mellan två nya typer av teman som får ersätta den gamla temaläsningen.



Här har vi de två typer av teman som jag kommer att alternera med här på bloggen framöver:

+ Stack of five (Kommer från Book Rat Misty)
Förklaring:
Innebär att jag varje månad då jag kommer ha denna typ av tema väljer ut fem böcker i ett tema från min TBR-pile som jag sedan låter er rösta mellan. Därefter läser jag den bok som ni röstat fram och gör en videorecension på den! (En lite enklare variant på mitt gamla tema alltså. Men här behöver jag bara läsa en bok istället för fyra eller fem.)
Exempel: Fem rec-ex, fem dystopier, fem paranormal romance m.fl.

+ Månadens serie
Förklaring:
Basically samma sak som Back to the golden days, men med nytt mer begripligt namn. Här väljer jag eller låter er rösta fram en serie som jag ska läsa under en månad. Här kan det även bli en del omläsningar, som jag gärna skulle se mer av här på bloggen.


Jag kommer alltså aldrig att ha både Stack of five OCH Månadens serie samma månad, utan jag kommer att köra varannan månad ungefär. Så att det blir lite variation här på bloggen.

Vilken typ av tema tycker ni att jag ska ha i maj?  
Stack of five eller Månadens serie? Kom gärna med förslag också på serier eller Stack of five-teman som ni skulle vilja se här!
Vilket tema ska jag ha under maj?
  
pollcode.com free polls

Omröstningen är avslutad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...