lördag 17 maj 2014

3 x twitterrecensioner.

Här kommer tre Twitterrecensioner på tre böcker jag nyligen har läst ut. Har inte jättemycket att säga om någon av dem men vill ändå skriva lite kommentarer.



Ett oemotstådligt begär - Meg Cabot
(Utläst 3 maj 2014)

"Har varit sugen på att läsa denna länge eftersom jag älskar Meg Cabot. Dock tyckte jag inte denna var en av hennes bästa. Den var lite tramsig och jag blev inte lika förtjust i huvudkaraktären som jag brukar. Men den var ändå helt okej."
Betyg:
3/5 tassar





Surt sa räven om rabarberna - Karin Brunk Holmqvist
(Utläst 12 maj 2014)

"Tyckte mycket mer om den här än vad jag trodde att jag skulle göra. Lite småmysig och lättläst sådär. Läste ut den på bara någon dag och den fick mig att vilja skaffa kolonilott! Vilket jag och sambon faktiskt gjort nu! Haha."
Betyg:
3/5 tassar





The Walking Dead: Det som inte dödar - Robert Kirkman
(Utläst 14 maj 2014)

"Har längtar efter detta album jättelänge och nu har jag äntligen läst det. Tyckte dock inte att detta var det bästa. Tyckte inte det var lika bra som de andra. Men blir ändå en fyra eftersom jag ÄLSKAR den här serien."
Betyg:
4/5 tassar








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...