fredag 9 maj 2014

Bokbyte. #GoodbyeBooks

Igår blev jag väldigt inspirerad av den här videon:
https://www.youtube.com/watch?v=wS4Zwv4Q7bY


 




Därför blev jag ännu mer sugen på att göra mig av med alla mina bokbytesböcker nu. De bara ligger här hemma och dammar och tar plats. Jag har även hela
Vampire Academy-serien (på eng i de röda omslagen) att byta bort så är det nån som vill ha dem kan ni ju hojta till. Annars får jag nog köra allihop till Myrorna för pallar inte att ha de liggande här hemma och ta plats längre.

Finns även bilder på böckerna under Bokbyteslänken till höger.

Edit:
Nu finns även Uglies av Scott Westerfeld!


17 kommentarer:

  1. Ender's Game skulle jag kunna tänka mig om du hittar något likvärdigt i min hög :)

    http://bokpotaten.blogspot.se/2013/04/adoptera-en-bok-2.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska kolla om jag hittar nåt hos dig.

      Radera
    2. Jag har tidigare läst Beauty queens men kan ev. tänka mig att byta till mig den igen då jag ångrar lite att jag bytte bort den förra gången.

      Radera
    3. Det kan jag nog gå med på :) Mitt ex av Beauty Queens är lite bubbligt, den var så när jag köpte den, men så du vet.

      Radera
    4. ok, men då kör vi på det!

      Radera
    5. Jag har mailat dig!

      Radera
  2. Om du verkligen vill bli av med dom så tar jag gärna Endersgame och the farm. Vad vill du ha betalt för dom?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Återkommer med pris!

      Radera
    2. Jag har bytt bort dem nu.

      Radera
  3. Svar
    1. Den är i nyskick! oläst.

      Radera
  4. Jag är sugen på Zita the Spacegirl om jag har något som skulle kunna passa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får kika hos dig!

      Radera
    2. Tyvärr så hittade jag ingenting hos dig. Om du inte har nåt mer liggande... hör gärna av dig isåfall.

      Radera
  5. Jag är intresserad av Zita-boken eller safe heaven, har böckerna på min bokbytessida, http://bokparadis.blogg.se/2013/january/bokbyte-2.html#comment men även a brighter fear - Kerry Drewery eller Codnamn verity!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr så hittade jag inget hos dig. De som var intressanta var redan bortbytta.

      Radera
  6. Är Vampire Academy serien på eng eller sv? Är dem i harcover, paperback..?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...