tisdag 20 maj 2014

Chic Lits Book Club.

Okej, så jag följer hur många Book tubers som helst. För några veckor sedan hittade jag denna söta tjejs kanal: https://www.youtube.com/user/KassidyVoinche

Jag såg då att hon är med i en Chic Lit-bokklubb på Goodreads. Jag har ju länge varit sugen på att starta upp en bokklubb eller bokcirkel men har aldrig lyckats fånga någon av er andras intresse så nu bestämde jag mig för att joina denna bokklubb istället.

Tidigare så har de läst Burn for burn av Jenny Han och Siobhan Vivian och denna månad är det dags för My life next door av Huntley Fitzpatrick.




Denna bok är därför redan beställd och på väg hem till mig i detta nu. Hoppas att den kommer snart så att jag faktiskt har möjlighet att läsa ut den nu under maj.

Bokklubben finns här: https://www.goodreads.com/group/show/115631-the-chick-lits om det är någon som är intresserad av att vara med. Jag är iallafall superpepp! :)


1 kommentar:

  1. Vad kul att du hittat en klubb där du verkar trivas :) Kan du inte berätta lite om hur det är att vara med i en bokklubb över nätet? Vore intressant att få reda på mer :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...