söndag 11 maj 2014

I min brevlåda 2014-05-11

Har ett pyttelitet I min brevlåda-inlägg att visa er idag. Är inte så jättemånga böcker, men vill ändå visa upp dem eftersom jag har haft de ett tag nu utan att visa upp dem.


Canon EOS 1100D

Som ni ser så är det den nya Vampire Academy-boxen som jag äntligen har fått hem. Jag ville unna mig ett boxset för att fira att jag fått fast jobb nu så då fick det bli det här.

Sedan har vi två böcker som jag lånat hem från mamma. Hon tyckte jag skulle läsa dem så ja, jag får väl prova. Vet inte om det är nåt för mig men man kan ju alltid prova. Nån som har läst?


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har ni fått hem nåt kul på sistone?


9 kommentarer:

  1. Surt sa räven om rabarberna var en jättemysig bok!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag gillar den hittills!

      Radera
  2. Kaffe med rån har jag hört flera som tyckt att den varit både lättsam och rolig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har hört massa gott om den. Än så länge står den olåst i bokhyllan men det ska vi ändra på i sommar. Sen fram emot att läsa den :)

      Radera
  3. Mördarsnigelboken var faktiskt riktigt mysig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skoj, läser nu och gillar.

      Radera
  4. Har läst kaffe med rån. Tyckte den var lite smårolig i början men sen blev den ganska tramsig. Ska bli kul och se vad du tycker!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...