söndag 25 maj 2014

Läs-a-lot sommaren 2014?

Hallå, allihopa! Satt och funderade idag på om det ska bli någon Läs-a-lot nu i sommar. Jag är definitivt på. Så nu tänkte jag se om det finns något intresse. 

Jag är själv lite sugen på att vara arrangör isåfall eftersom jag tycker det är så himla kul. Kan faktiskt tänka mig att köra flera veckor och ha olika teman... Finns nåt som heter A-year-a-thon på Goodreads och där kör de Läs-a-lot:s under hela året så blev lite inspirerad där. Så skulle kunna tänka mig att köra flera Läs-a-lots under sommaren med olika teman.

Vore kul om man kunde turas om lite att vara arrangör! Skulle också vara skitkul att köra nån Liveshow på Google Hangout också i samband med detta. Man kan ju också köra lite tävlingar under Läs-a-lot:ens gång...

Bara lite funderingar. 
Kommentera här nedan om ni är sugna på att vara medarrangörer.

23 kommentarer:

  1. Låter mycket intressant. Skulle nog faktiskt kunna tänka mig att vara medarrangör.

    SvaraRadera
  2. Jag har till och med ett förslag på tema för min del av läs-a-loten. Jag behöver komma ikapp med och/eller avsluta en massa serier så det temat skulle funka superbra för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är lite sugen på att satsa på the mortal instruments under sommaren nu när sista boken är släppt. Skulle vilja hinna läsa innan man blir spoilad.

      Radera
  3. Tycker jag låter som en väldigt bra idé. Skulle definitivt vara kul att ha någon typ av läs-a-lot :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tycker att det alltid borde finnas Läs-a-lots på sommaren! :)

      Radera
  4. Jag hänger gärna på läs-a-lots. Kul! :)

    SvaraRadera
  5. Åh låter jättekul med läs-a-lot under sommaren!!

    SvaraRadera
  6. Läs-a-lot låter jättekul. Har hört mycket om A-year-a-thon från olika booktubers och lite olika teman skulle väl passa utmärkt under sommaren :)

    Mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du tycker det. Hoppas att så många som möjligt vill haka på!

      Radera
  7. Det låter väldigt kul! Jag är gärna med :)

    SvaraRadera
  8. Ev. vill även jag hänga på. Jag hade tänkt läsa någon serie/barn- och ungdomsromaner garanterat i sommar. Jag är lite osäker på om jag vill ha för mycket måsten min första sommar med semester på en väldigt lång tid... funderar lite! (;

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd att du aldrig har varit med. Det är skitkul.

      Radera
  9. Låter som en kul ide. Jag har inte deltagit på någon läs a lot har alltid velat men det har inte blivit av. Jag är gärna med på detta :) jag har sen semester i sommar men jag tar tiden att läsa när jag arbetar så det ska nog gå även om det inte kanske blir lika mycket läst som när man är ledig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker du ska hänga på. Det är jätteroligt!

      Radera
  10. Kul idé, är självklart på!

    SvaraRadera
  11. Jag har massa tid i sommar så jag hänger gärna på en läs-a-lot :) Roligt!

    SvaraRadera
  12. Hänger gärna på, men är osäker på att vara medarrangör.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du kan hänga på iallafall.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...