fredag 30 maj 2014

Lite panik!

Alltså jag har börjat få lite panik över alla Cassandra Clares böcker. City of heavenly fire släpptes ju nyss och jag är så efter med The Mortal Instruments. Har inte ens läst City of lost souls ännu eller Clockwork Prince som man helst ska ha läst före det... och nu är jag livrädd att jag ska bli spoilad innan jag hinner läsa ikapp.

Någon som har samma problem? Jag hade dock lite planer på om man kanske skulle köra nån typ av Read-a-long? Ifall det är någon som har samma problem. Så kanske vi kunde läsa tillsammans?



4 kommentarer:

  1. Jag har endast läst de två första böckerna i serien och inte någon av TID böckerna D: Jag försöker undvika allting som jag ser som har något med City of Heavenly Fire att göras med. Så ja, jag tycker faktiskt man kunde ordna någon read-a-long för jag skulle gärna vilja komma i kapp med både TMI och TID serierna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är så många böcker och jag skulle känna mig mer peppad om jag hade någon att läsa tillsammans med.

      Radera
  2. Jag har bara läst de två första, planerar att läsa den tredje (TMI) i sommar :)
    Är dock också så jäkla rädd för att bli spoilad, försöker hålla mig borta från allt vad recensioner och allt vad potentiella spoilersajter heter...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är livrädd! Skulle vara nice att läsa ikapp med alla Cassandra Clares böcker!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...