söndag 15 juni 2014

I min brevlåda 2014-06-15

Har samlat på mig en del nya böcker den senaste tiden så därför tänkte jag visa upp dem idag i ett litet I min brevlåda-inlägg. Blir ingen Book Haul idag, orkar inte spela in någon video så det får bli en annan gång. Hoppas det är okej.



Först ut har vi Skandaler och Intriger (Pretty Little Liars). Böckerna jag aldrig fick från bokrean. Nu har jag de äntligen! Sedan har vi Gatukatten Bob. Vet inte varför jag köpte den, gillar egentligen inte katter. Men gillar ju ändå att läsa om djur så det får väl gå. Sist ut på bilden har vi Allt och lite till av Sarah Dessen. Ska bli så mysigt att läsa den i sommar!



Sedan har vi These Broken Stars och Tiger's Curse som jag köpte av Bladvändaren. Juliet Immortal kommer från ett bokbyte. Riktigt sugen på alla de här! Speciellt These Broken Stars.


Min fina bokhög!


4 kommentarer:

  1. Vilka härliga böcker du samlat på dig denna gång! Gatukatten Bob verkar har riktigt intressanta karaktärer från vad jag hört, These broken stars är jag också väldigt nyfiken på och Juliet Immortal lät ju överraskande intressant. Ska bli kul att se vad du tycker om dem alla :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli intressant att läsa alla dem.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...