söndag 29 juni 2014

Sista chansen!

Jag hoppas att ingen har missat det nu och har ni gjort det så kommer det en sista päminnelse här.

Den 5 juli drar jag och Jenny igång med sommarens Läs-a-lot! Man kan alltså fortfarande anmäla sig och det gör man HÄR. Sista dagen att anmäla sig är tors den 3/7 kl. 18.00. Så se till att du anmäler dig innan det är för sent.

Lite sista info:
Vi kommer som sagt att ha lässpurter, så det gäller att hålla koll på mig
@nellon_xo och Jenny @knasentjej på Twitter. (Man behöver inte ha ett konto själv för att kunna följa oss.) Vi kommer inte i förväg att berätta när dessa lässpurter kommer att inträffa och hur många spurter vi kommer att ha men de kommer att annonseras på Twitter en liten stund i förväg.

(OBS! Lässpurterna kommer att vara 1 timme långa och då gäller det alltså att läsa så intensivt som möjligt.)

Poängsystemet ser ut så här:
50 lästa sid = 1 poäng
75 lästa sid = 2 poäng
100 lästa sid = 3 poäng
125 lästa sid = 4 poäng

Osv...


Man rapporterar in på våra bloggar hur många sidor man fick lästa under spurterna så att vi kan sammanställa resultaten. Det kommer att komma upp inlägg om detta varteftersom. Jag kommer att göra ett inlägg varje dag om hur det gått för mig. Har det varit en lässpurt under dagen så kan man anmäla där hur många sidor man läst.

Det man kan vinna hos mig blir ett hemligt bokpaket!


Men det är som sagt jätteviktigt att man anmäler sig i det förra inlägget för att kunna vara med och tävla. Har man glömt att anmäla sig så har man heller ingen chans att vinna någon av priserna. Anmäl dig hos mig eller hos Jenny nu, så ses vi den 5 juli. Då drar vi igång.

Vill du vara schysst och sprida detta vidare på t.ex Twitter så kan du redan nu börja  använda hashtagen: #läsalotsommar2014

6 kommentarer:

  1. Jag hör att detta upplägg inte skulle gynna mig och mitt läsande som jag vill ska vara otvunget och lustfyllt i sommar. ;p (; (jag säger det med glimten i ögat) Jag vill kunna disponera min tid på bästa sätt och till det jag vill den här sommaren. Jag och sambon får gemensam semester v. 28. Första gemensamma någonsin! (:

    SvaraRadera
  2. Jag och sambon får också semester v. 28.

    SvaraRadera
  3. Jag har inget twitter så jag kommer inte att kunna hålla koll där tyvärr!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man behöver inte ha ett Twitterkonto för att följa oss. Så länge vi har öppna kontot kan alla läsa våra tweets oavsett om man har Twitter själv eller inte.

      Radera
  4. Är det bara under lässpurterna som antal sidor som gäller för att kunna samla poäng?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...