torsdag 24 juli 2014

Bloggen tar semester!

Har varit full rulle på bloggen nu de närmsta veckorna på grund av alla läsmaraton, men nu tänkte jag faktiskt att jag och bloggen ska ta en liten paus. Jag har semester ett tag till och imorgon (läs idag) sticker jag och sambon utomlands några dagar. Detta är alltså ett tidsinställt inlägg. Vi kommer att roa oss med att bada i varma källor, utforska naturen, leta efter lunnefåglar och så vidare på Island i några dagar.

Självklart kommer jag inte att kunna hålla mig borta från böcker ändå så tänker ta med ett gäng böcker att läsa på flyget. Dock ska jag försöka att hålla mig borta från att blogga och sitta framför datorn då jag ju faktiskt har massor med naturupplevelser att se fram emot. Kanske blir det lite instagrammande och twittrande men i övrigt ska jag försöka att hålla mig borta från datorn så mycket som möjligt.

Här är böckerna som får följa med på flyget: 

Iphone 5c


Ha det så bra allihopa, så ses vi efter den 28 juli med MILJONER väldigt många recensioner. Ligger galet efter med dem.

Puss och kram tills dess!

(Psst! Vill ni följa mig på twitter eller instagram så heter jag nellon_xo där. )



2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...