torsdag 17 juli 2014

Booktubeathon-uppdatering: Dag 4

Bild från mitt Instagram.

Idag är det dag 4 i Booktube-a-thon. Jag läste ut hela Fyra dagar, fyra nätter igår så det blev ju över 300 sidor. Gick därför och lade mig sent för jag satt uppe och läste. Det tog ut sin rätt idag kan man ju säga. Sov till efter 12 och efter det hade jag massa annat att göra eftersom jag sovit bort halva dagen. Så har knappt blivit något läst idag, men jag har i alla fall påbörjat Fangirl av Rainbow Rowell. Har dock bara läst lite över 30 sidor så njaee, går lite segt just nu. Ska försöka läsa lite mer innan jag går och lägger mig, men vi får se hur det går med det. Här är en liten uppdatering i siffror:

Dag 4:
Antal sidor lästa idag: 53
Totalt antal sidor: 849

Antal utlästa böcker: 2
Antal avklarade challenges: 1,5


5 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!
    Vad bra det går för dig i booktube-a-thon! Även om du nu inte läst så mycket just i dag har du ju läst mycket sammanlagt!
    För mig har det gått betydligt blygsammare. Jag har min första uppdatering här om du vill läsa: http://havsdjupens-sal.blogspot.se/2014/07/booktube-thon-dag-1-2-och-3.html
    Lycka till i fortsättningen! :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jenny! Ja, jag är nöjd över lag.

      Radera
  2. Du har ju hunnit läsa riktigt mycket hittills. Bra jobbat.

    SvaraRadera
  3. Vad heter du på Instagram? Skulle vara kul att följa dig :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...