måndag 14 juli 2014

Idag fyller jag år!

Bild från We Heart It.


Jaha, då var det det här datumet igen. Det är min födelsedag igen. Även om jag inte vill bli äldre så älskar jag ändå att fylla år fortfarande. Mestadels för att jag älskar presenter... jo det är nog därför. För nej, jag vill verkligen inte bli äldre nu. Men men, ålder är bara en siffra och allt det där...

Idag börjat ju dessutom Booktube-a-thon så ska försöka läsa lite grann. Jag och sambon och Goliat kommer att åka till Göteborg och shoppa för att jag önskat det då jag typ aldrig varit i Göteborg. Så lika bra att passa på när vi har lite närmare dit nu. Förhoppningsvis kommer jag att shoppa fler böcker när jag ändå är där. Tipsa mig gärna om det finns någon bra bokhandel där jag inte bör missa.

I alla fall så hoppas jag att jag kommer att få någon kul bok i födelsedagspresent. Ifall jag får det så blir det nog en Book Haul lite senare, med böcker jag fått i present och köpt själv under semestern.

Eftersom jag är upptagen och troligen på väg till Göteborg just nu så är det här ett tidsinställt inlägg. Vi hörs och ses igen i nästa Booktube-a-thon-inlägg. Ha det bra allihopa, puss och kram!! :-)

12 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! :D

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Haha, det där med åldern känner jag igen. Lite lustigt att man är nästan dubbelt så gammal som huvudrollerna man läser om. Men man får se det som att ju äldre man blir nästan närmare pensionen kommer man och då kan man vara hemma och slappa hela dagen och ändå få betalt :)

    SvaraRadera
  3. Hipp hipp hurra för dig på din födelsedag

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis Nelly!!! <3

    SvaraRadera
  5. Grattis! Din lyckost som fyller år på sommaren och precis idag!

    SvaraRadera
  6. Stort grattis på din :) Hopas du får en fin dag och hittar dig något bokigt i Göteborg ;I

    SvaraRadera
  7. Åh, superstort grattis underbara Nelly!! Du får ha en bra dag! Bamsekram <3

    De enda bokhandlar jag vet i Göteborg är ju Science Fiction-bokhandeln och Akademibokhandeln/Bokia och sådant. Hoppas att du hittar många böcker i alla fall :D

    SvaraRadera
  8. Grattis! Hoppas du får någon eftertraktad bok i present ;)

    SvaraRadera
  9. Grattis på födelsedagen. Kram!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...