söndag 6 juli 2014

Läs-a-lot sommar 2014. Andra dagen.

Bild från mitt Instagram.


Blir inget videoinlägg idag heller. Är ju just nu i vår hyrda sommarstuga och får köra med internet över mobilen vilket gör att hastigheten inte är den bästa. Har inte riktigt ork att spela in någon video och vänta evigheter på att den ska laddas upp. Men ska försöka att spela in någon video under veckan i alla fall.
Läser fortfarande Allegiant som ni kan se. Har fått en hel del läst idag också. Dock inte riktigt lika mycket som igår. Men hittills har det blivit 154 sidor iallafall, vilket ju helt klart är godkänt. Kommer eventuellt att läsa några sidor till senare ikväll. Men nu ska här grillas!

Uppdatering!


Mina resultat under dag 2:
Antal lästa sidor idag: 200
Totalt lästa sidor: 400
Antal totala spurtpoäng: 2 p (94 lästa sidor) Ingen spurt idag.


Hur går det för er?

4 kommentarer:

  1. Måste fråga vad du menar med lässpurt?
    Har totalt just nu läst 107 sidor varav 32 i går och då 75 idag.
    Lite poäng blir det va?
    Dock är jag inte färdigläst för dagen än.
    Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja... poäng räknas bara under de specifika spurterna som annonseras på Twitter. Läs mer om det i mina tidigare inlägg.

      Radera
  2. Du är helt otrolig som läser så mycket och så snabbt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! För jag antar att det var en komplimang.. ;-)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...